Semakcy merhaba ikiz gebelik olduğunu nasıl anladınız? Bende 10 Aralık’ta 106,7 ile öğrendim, 14 Aralık’ta beta 882,7 çıktı ve sonra 18 Aralık’ta tekrar yaptık 5100 çıktı. Bununla ilgili ne diyebilirsiniz ☺️ Cuma günü randevu aldık şu an uygulamaya göre 5+4