Merhaba sevgili anneler:) 9 haftalık hamileyim fakat hamilelik öncesinde yaşadığım idrar yolu enfeksiyonunu şimdide yaşıyorum:( Doktorum üromisin vermişti bu geçen hafta ve bu hafta tekrar ağrılarım başladı.Malum dönemde de hastaneye gitmek biraz sakıncalı:( Doktorunuz bu gibi durumlar için ne gibi önerilerde bulundu ? Veyahut öneriniz nedir diyeyim :)