Mavi_- Kızlar ovülasyon testlerim çok garip çıkıyor perşembe cumartesi pazar çok silikken ne hikmetse cuma günü belirgin bugün normalde yumurtlama günüm ama yinede çok koyu kırmızı değil sizce yumurtlama var mı
sehrengiz_8 Mavi_- canım yarın yumurtlama dönemin olabilir devam et yapmaya koyulaşmaya başlamış rabbim hayırlısı ile nasip etsin
Happybsrn Mavi_- testlerin böyle dengesiz çıkmasına takılma zaten yumurtlama olduğu zamn koyu çıkıyor bnde kullanıyorum
Mavi_- eslemeslem Blossom normalde bu ay çatlatma iğnesi vurulacaktm istemedim kendim denemek istiyorum dedim doktorum dedi bak yumurtan çatlamıyo kist oluşabilir o kadar tedavi boşa gider dedi dinlemedim çok pişmanım 😔
Yagmur8001 Mavi_- çatlatma iğnesi ile hamile kaldım bu ay , iki kez klomen tedavisi gördüm ancak olmadı bu klomen ve çatlatma iğnesi ile elde ettik çok şükür sizde diğer ay deneyin bence 🙏🏻
150_gelartik Canım sen yumurta geliştirici ilaç aldın sanırım. Senin cuma ve pazartesi günkü testlerin aynı koyulukta . Muhtemelen birden fazla yumurtluyorsun doktor usg de bakmadı mı
Mavi_- 150_gelartik cuma günü baktı 2 yumurtam oluşmuştu çatlatma iğnesi verecekti ben kabul etmedim yumurta varsa yumurtlamış olmuyo muyum
150_gelartik Mavi_- canım o 2 yumurta daha yeni gelişiyor olmalı ölçüleri neydi yumurtaların 13 14 falan mı
150_gelartik Mavi_- kasık ağrıların başladı mı peki canım yumurtalar daha da gelişmiş olmalı şu an çatlamaya hazır olmalı bu ölçülerle
Mavi_- Happybsrn zaten işk gebeliğim geç döllenme olmuştu ama boş gebelikti kürtaj oldum acaba yine mi geç yumurtlayacam bilmiyorumda acele etmemim sebebide pkos var ve her ay kist oluşuyo o kadar ilaç kullandım erittim tekrar en başa dönmek istemiyorum
150_gelartik Mavi_- tamam canım onlar yumurtlama ağrısıydı yarın yine aynı saatte yap. En az 2 saat sıvı alma bakalım.
Happybsrn Mavi_- geç yumurtlama ile boş gebeliğin bence alakası yok çünkü geç yumurtlama yaşayan çok insan var … testlerine devam et yani koyu silik takılma çünkü yumurtlama günü köyü oluyo büyük ihtimalle yarın koyu olur gibi
Parla_ Benim de dün biraz koyulaşmışken bugün tekrar silikleşti. Testler mi hatalı sizce? Yoksa böyle mi oluyor
Mrzy28-c Mavi_- cnm merhaba ben ovulasyon takibi yapıyorum henüz değil yumurtlama daha koyu olması lazım testinin teste devam yani