MomD 29+3’de bebeğimin döndüğünü öğrendik biz de canım. Öncesinde hareket azlığından ve artık kasıklarımdaki baskısından dolayı bir gariplik olduğunu anlamıştım. Ara ara kasıklarımda sızı da oluyordu. O şekilde doktora gidince evet dönmüş dedi. Fakat kasıklarımda da sızı var dediğimde nst’ye aldı beni ve az da olsa sancı çıktı önlem amaçlı düşük hapına başladık. Eğer sende de öyle belirtiler olursa doktoruna başvurmanda fayda var.