haticeD08 ilk gittiğimde aşırı hayal kırıklığına uğramıştım bizde tayinciz sonra izinde memlekete gittik orda devlete gidelim bakalım neymiş dedik ilk muayne kötü geçmişti doktordan dolayı o daha beterdi kontrollerini burda olmicaksan gelmene gerek yok falan deyip azarlamıştı 2 li testte farklı doktora gittik o devlette o çok ilgiliydi heyecandan sormayı unuttum 🙈 bugün kesinleşir umuduyla gittim söyleyemem zaten çocukta ters duruyo dedi 😒 7 tane folik asitim kalmıştı bitireyim mi diye soracaktım bekle bi sürü işim var görmüyo musun dedi gelde soru sor 😂 bi de ben son hastaydım 🤦🏻♀️ Tabi alıştım onların suratsız ve ilgisizliklerine mudana etmiyolar bende canımı sıkmıyorum artık ama özel öyle mi 😂