Serife43 Merhaba ben bugun doktora gittim 34 haftadayim 1905 gr dedi 31le uyumlu dedi hafta 2 kez kontrole cagirdi varmi boyle bsey yasayan yada nasil kilo alir bebek cok uzuldum
Eymenimmmm Serife43 muz kaşar kabak cekirdegi ceviz süt bnn bildigim bunlar kilo aldiriyo cnm bnd ilk gbeligimde mus ve kasar Ve cevz cok ise yaramisti 4670gram cocuk dgdu
Ipek0z Serife43 ben de pekmez, kaşar ve sütle kilo aldırdım bebeğime sanırım haftasına göre bayağı kilolu çünkü şu anda. Her gün 3 yemek kaşığı pekmez yutuyorum kahvaltıda kaşar ara öğünde de süt 💙
KaanErkan-mom Serife43 kilo aldırmak için muz ve maden suyu çok tükettim. 35 haftalık yani geçen hafta 3 kilo dedi doktor . Bu gidişle 4 kilonun üstüne çıkar dedi. Muzu bıraktım çünkü normal doğum çok istiyorum
_anne Serife43 canım hiç üzülme kimseye de bakma 2 kilo doğsun tamamdır geçen gördüm 2280 doğan bebek eve gönderildi gayet sağlıklı. Benim bebek de 28 haftada 1200 1300 gramdı buraya yazdım dalga geçer gibi 2200 bizimki dediler ki hiç inanmıyorum.
_anne Eymenimmmm canım yemekle içmekle ilgisi yok ben her gün tabak tabak kaşar yiyorum 2 3 muz yiyorum bebeğim zayıf. Genetik biraz.
Senacbryk Muz ve süt kilo aldırıyor ama birazda genetik devam eder ultrosonlar yanıltsbiliyor banaada 34+6 da iri bebek olur dedi 37 haftadayım şuan 52 cm 3200 normal dedi boy kilo oranı
Serife43 Bende pekmez baya duydum doktora sordum asiri seker iceriyor yeme dedi valla sanki cikmaza girmis gbi hissediyorum kendimi 2 tane kaybim var bunada bsey olcak diye odum kopuyo
Senacbryk Serife43 pekmezde yediğim sabah aç karnına bi tatlı kaşığının yarısı kadar kansızlık olmasın diye herşeyin fazlası zarar zaten
Semaemre28 KaanErkan-mom muz normal doğum için engel mi ki. İlk gebeliğim daha 7 haftalık ben de normal çok istiyorum da bilmediğim için sordum
cipiti _anne bende şaşırıyorum o haftada o kilo olanlara baktığımda bu hafta normal kilo aralığında doktorda normal diyor ama 28 haftada 2 kilo olan bebeğe bende şaşırıyorum
KaanErkan-mom _anne Benimki de 28 haftada 1300 gr dı sonradan birden kilo aldı 😊 sonradan alıyorlar asıl💗
Ipek0z _anne ya aslında ince uzun olması kötü bir şey değil ki ne güzel işte selvi gibi miss😍 eğer çok zayıf, sağlıklı değil diyorsa doktor ona göre beslenirsin yok böyle iyi diyorsa zaten problem yok 💙
Busraozel Bencede genetik bi arkadaşım doğuma gidene kadar kustu kilo verdi ama 4.5kilo bebeği oldu diğer tarafta bidiğeri 28kilo aldı 2300gr doğum yaptı gayette sağlıklı üzme kendini önemli olan sağlıklı olması ve doğması 🙏🏻
Serife43 @eczanne3 nne9#12113468 sadece hurma ye sukuat yap perine masajina basla normal mi istysun dedi evet dedm ama kilo boyle az decam ederse alirim bebegi dedi yani sezeryanlami yoksa normalmi baslatr bilmiyrum bunnla ilgili bsey demedi hic bebegin baska bi problemi yok sukur sadece haftasina gore 400 gramimiz eksik