tubik_ Kızlar selam. Bebeğim 14 günlük oldu. İki gündür diş ağrısı çekiyorum evde ağrı kesici olarak parol var içsem olur mu? Sütten bebeğe geçer mi
Hiraalya tubik_ oncekiklezaten geçmiş olsun😊dogum yaptıktan sonra hastaneden çıkınca zaten parol yazıyolar demekki zararı yok eğer içine yinede sinmiyorsa karanfil yağı bire bir tavsiye ediyorum uyuşturup ağrısını azaltıyor😊