Merhaba, bugun saglik ocagina kontrole gttim tahlil yaptirmak icin ebe bebegin kalp atisinin bi 160in altina dustugunu bi 170 180lere ciktigini soyledi normali 120 ile 160arAsindaymis. Doktor randevum iki gun sonra endiseliyim aranizda boyle bir sikintisi olan oldu mu acaba?