SU1234 26 kasım SAT arkadaşlar adetime daha 3 gün var bugün test yaptım çift çizgi çıktı ama benim adet sancısı gibi ağrım var ve biraz kahverengi leke gelmiş kafayı yiyecem artık ya daha önce de 4 düşüğüm var 😔 başına böyle bişey gelen var mı
Ozgurunbetusu SU1234 yerleşme lekelenmesi olabilir kırmızı ve acık pembe değilse ve devamı gelmiyorsa korkma canım yine de en kısa zamanda kadındoğum doktoruna randevu al keseyi gmrmez ama belki progestan baslar
svmm SU1234 yardımcı olur mu bilmem ama adetime 3 gün kala kasık ağrım vardı test yaptım pozitif çıktı kan testi yaptırdım sonra o da pozitifti leke ya da kanamam olmadı istersen bir doktora git imkanın varsa
Sineemiis SU1234 4 dusuk sebebi belli mi canım en sonki dusukden sonra ne kadar süre de hamile kaldın ?
ratatosk SU1234 test pozitifse ve ortada lekelenme varsa yapılması gereken tek şey acil e gitmektir. 4 düşüğünüz varmış riske atılmayacak bir durum bu
SU1234 Ozgurunbetusu yok kahverengi koyu değil kanamam doktorum henüz yok yarın sabah gidicem ilk işim
EB1661 SU1234 Bence önce bi kan ver hatta acile git şimdi yada özele kanamam var idrarda çıkıyo kanda baktırıp kanamam için doktora gidicem dersin çıkarsa hemen koş doktora bazen bu idrar testleri yanılta biliyo ozaman pregestona başlatır önlem alır hemen
Sineemiis SU1234 benimde boş gebelik oldu 2 hafta önce ne kadar sonra düşündün bebek yapmayı ya kimi bekleme diyor kimi doktor 2 ay ara ver diyor 😏 muhtemelen yerleşme kanaması yaşıyorsun suan korkma hiç
Neslihan1903 SU1234 yerleşme kanaması olabilir ama düşükte yaptığınız için biran önce gidin doktor gerekeni yapar 🤗
EB1661 SU1234 bende 3 4 sene yaşadığım için benimkide hep yalan yaa derdi ultrasonda görene kadarda inanmiyodu zaten
BuSee_ SU1234 aynı durumdayım canım bugün bende test yaptım çift çizgi çıktı yarın sabah kan vericem bende umarım bebeğinin yerleşme kanamasıdır