13 haftalık hamileyim ve 2 defa aralıklarla akıntı geldiğini hissettim akıntı mı yoksa amniyon sıvısı mı bilemiyorum ilk gebeliğim ama akıntının daha yoğun olması gerekiyo diye biliyorum bende resmen su gelmiş gibiydi kızlar bu durumu yaşayan var mı korkuyorum bebeğim için🙏🏻😞