Mucizeninannesi07 Kzlar basına gelen varmı lütfen yazsn.böbregmde tas varmş ara ara ağrım oluyo.cok siddetli agrı yasayanlar varmş.Bu durumda ne yaptınız?biraz rahatlamaya ihtiyacım var
tanya25 Mucizeninannesi07 canım bende sürekli kum döküyorum ama normalde döküyordum gebeyken olmadı. Gebelerde kullanılır mı bilmiyorum ama gilaburu içeceği beni çok rahatlatıyordu.
Bdp Mucizeninannesi07 bizzat tasi dusurdum mahvoldum kelimesi yaninda az kalir ilac diye verilen tek sey paroldu öldum sanip ölmemek gibi bisey yaklasik 10 senedie cekiyorum ama hamilelikte berbatti cok gecmis olsun
Selinbam Mucizeninannesi07 bnde kum döktüm ilaç vermişti bıl su iç dedi 1 hafta snra gene idrar verdim kum çıkmadı
Seymamuge Cok garip ama 3 yıldır her Kasım böbrek taşı üretiyor vücudum bir kaç gün önce idrara çıktığımda sifonu çekerken küçük küçük bir seyler gördüm şok oldum yaklaşıp baktığımda kum olduğunu gördüm ilk defa gördüm 😅
Mucizeninannesi07 Bdp hamilelkkte erken doğuma rahim kasılmasına sebep olabilir diyolar.böyle bir sorun yaşadınız mı?
Sigortacianne 6 aylık hamileyken taş düşürdüm bol su yoğurt suyu ve yürüyüş başka bişey gelmiyor elden hastaneye yatış dediler kabul etmemiştim çünkü serumdan başka bişey yapamıyorlar geçmiş olsun canım
Mucizeninannesi07 Sigortacianne hamilelkkte erken doğuma rahim kasılmasına sebep olabilir diyolar.böyle bir sorun yaşadınız mı?
Selinbam Mucizeninannesi07 aşırı sıkıntı yaratmadıgı sürece sorun olmuyo galiba ama geçene kadar kendni kontrol altnda tut sık idrar ver böbrekte şişme yada enfeksiyona çevirmesin