HilalUysal bugün aynısını yaşadım 35+4 deyim, belimden karnıma doğru yayılan çok şiddetli kıvrandıran bi ağrı ve 10 dk da bi düzenli olmaya başlayınca direk doktoruma gittim. Kasılmam yoktu çok fazla. Ağrı 1 dk da bir bile olabilir bu çok önemli değil, önemli olan kasılmaların şiddeti ve sıklığı dedi. Kasılma da karnın bi tarafa doğru sertleşip sivrilmesi ve yumşaması oluyor bu rahim kasılması dedi, bunu düzenli şekilde yaşarsan hiç bekleme hastaneye gel dedi.