Elmasbebek ilk oğlum 29 haftalıkken doğdu tam açılma olmuş ama ağrı olmadığı için farkedememişiz, ikinci oğlumda da 27 haftalıkken 2 cm açılma olunca acil serklaj yapıldı ve çok şükür 36ya kadar dayandı, şimdi yine hamileyim ve 12-13. Haftada yaparız serklaj dedi doktorum