Zeynep_cavlak maden suyu, şalgam suyu, ayran, kefir, taze sıkılmış meyve suları bolca gazlı içecek var esasında bunlar serbest olsa bile hazir ayranda bile laktik asit var diye biliyorum su en iyisi tabi ama içmek istiyorsanız belki vücudun ihtiyacı da olabilir canınız çekiyorsa asitli de için bence ayda bir
Asitten değilde şeker oranindan dolayi yasaklar diye biliyorum, hazır meyvesulari da o yüzden yasak valla bazen benim de canim cekiyor kayisi suyu özellikle içiyorum napim☺️