BarlasMom94 Kızlar merhaba acaba kaçıncı haftada Doğum yaptınız bebeğinizin kilosu neydi ve Doğum şekliniz nasıldı. Ben 39 haftayı bitirdim doktorum eğer beklersek bebek 4 kilo üstü doğar ve zor olur diyor. Vücut ve çatım müsaitmiş ama bebeğin gelesi yok hiç :/
Bgmky BarlasMom94 37+6 yız biz canım bugün kontrolümüz vardı 4050 kg olmuş haftaya pazartesi sezaryen olucam bebeğin iri olmasından dolayı doğuma kadar 4200 ü falan bulur dedi
prensmusta BarlasMom94 38+0da 4100 kg dık,cuma günü 39+0 da sezeryan olucaz,bende doğunca kaç kg olucak çok merak ediyorum 🙄herkes ultrason yanıltıyor diyor,doğunca okadar çıkmaZda,sırf kilo yüzünden sezeryan oluyorsak diye içim içimi yiyiyor😬🙄
Ilknur16 BarlasMom94 Bizimde bugün kontrolümüz vardı 37+5 iz kilosu 3700 cıktı çatı muayenesi yaptı doktorum 3700 burdan çıkar ama daha fazla almaması lazım dedi, bende sezeryan olmak hiç istemiyorum 😬
Yanki BarlasMom94 Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 🙏 en çok ne tükettin acaba bebeğin gelişimi için? Ben her gün yumurta yemekten bıktım da ☹️
BarlasMom94 Bgmky benimde doktorum bebek biraz iri dedi sezeryanı önerdi ama bana bırakıyor kararı. Bende öyle diyince doğuramam diye korktum. Sağlıklı doğumlarımız olur inşallah
Bgmky BarlasMom94 benim doktorum çatı muayenesi bile yapmadı çünkü baş ölçümü de öndeydi galiba ondan sezaryen dedi direk
BarlasMom94 prensmusta al benden de o kadar. Kilo için sezeryan olup sonra birde kilolu doğmazsa diye düşünüyorum
BarlasMom94 Ilknur16 benimde size dediğine yakın bir şey dedi. Bende çok normal olsun istiyorum ama doktor gelmeye niyeti yok beklersen kilodan çıkmaz diyor
BarlasMom94 Yanki her sabah yumurta peynir zeytin 3 tane zeytin domates salatalık bal pekmez. Her gün bir tane muz yiyorum. Kuruyemiş yiyorum ve her gün mutlaka meyve yiyorum muz dışında. Bu zamana kadar yumurta yemediğim gün yok. Ama ben şöyle yapıyorsun bir gün haşlıyorum bir gün göz yumurta yapıyorum bir gün biberli bir gün domatesli bir gün peynirli omlet yapıyorum. İçini değiştiriyorum sürekli. Bir de çok kaşar peyniri yiyorum
BarlasMom94 Ilknur16 ben sürekli pilates topunda hareket yapıyorum ama doktor bugün yakın zamanda gelecek gibi durmuyor dedi