Kızlar bugün kontrolüm vardı 39+2 yim sat tarihine göre 27 aralık son günüm dü ben doğuracağımı sanarak doktora sordum ve bana 7 ocak dedi 37 haftalık hamilesin dedi ben şok 😳 nasıl yani benim sat 21 mart dedim hayır 31 mart dedi şaştım kaldım bugüne kadar ultrasonda hep gününde giderken son haftalardır bi geriden geliyordu ben takmıyordum çok fazla bebeğim bu arada 3150 gram 51 cm küçükte değil nasıl oluyo ne oluyo anlamadım suyuda iyi çok moralim bozuk 🥺😢