Melikefurkan Mantar enfeksiyonu geçiren var mı. Sağlık ocağındaki ebeyi aradım adet sancısı gibi bir sancı ve beyaz bir akıntı var dedi muhtemelen mantar enfeksiyonu dedi ne yapmalıyım.
Yesimmm93 Melikefurkan 3 aydan beri mantar var 6 aylık olduk 3 gün geçiyor sonra yine aynı ben atlatamadım devamlı fitil kullanıyrm
Teacher34 Fitil verecek kutunun ıcınde ıkı adet var bırını bur gece atacaksn dıgerını 3 gun snra gece atacaksın ve gececek
Yesimmm93 Melikefurkan yanı hamilelikte sevılmediğni söyledi doktor erken doğumu tetıklıyormus o yüzden ihmal etme sende