Kızlar 2,5 ay önce dış gebelik ameliyatı oldum tüpüm alınmadı temizlendi. Bu süre zarfında kanamam hiç geçmedi ara ara kahverengi lekelenmem oldu 1-2 gün kesilse bile tekrar başladı. Ben de tekrar beta hcg baktırmak istedim 16/12de değerim 7.7 çıktı 18/12de 10.43 çıktı 20/12de 9.9 çıktı ve hala dış gebelik yaşadığımda olan sırt ağrılarım var sizce sebebi nedir böyle bişey yaşayan var mı?