Aslina hayııırr kesinlikle bebeğine hiçbir zararı yok ben doktorlara hep sordum tam tersi bebek büyüdükçe o kist eriyip gidiyor. Hani hamile kalmadan önce çikolata kisti falan olsa onlar hamile kalmaya engel olabiliyor. Ama bu bizdeki hiç öyle kist değil bende çok korktum kist diyince bide ameliyat demişti bana ilk doktor hamileyken bide sonra başka başka doktorlara gittim her hamilede olur kiminin ağrısı olduğunu söyler öyle bakarken görürüz kimisinin ağrımaz bebek baskı yapar sonra büyüdüğünde eriyip gider dedi. Hiç düşünme bile 😘