gizzemozturk Şampuan, sabun, bebek yağı ve pişik kreminde hangi markayı tercih ettiniz bebişler için hangisi daha sağlıklı 😊🤔 Çok kararsızım🙈
MasalAlparslanMom gizzemozturk pişik kremi almadım henüz ama diğer hepsini unibaby aldım. Yenidoğan ıslak havlularıda dahil bir paket kendim açıp kullandım kokusuz güzel. Çamaşırları için sıvı detarjanı tam bi bebek kokusu gibi renklerinede bişey olmadı hiçbi kıyafetimizin.
biiiidamla gizzemozturk sebamed alacağım hepsini sanırım oğlum için mustela kullanıyorum ama yeni doğan için uygun olmayacak gibi geliyor bana
Suheda gizzemozturk canm inan bu 2marka arasında dağlar kadar fark var eğer bunlarim 2si arasinda tercih yapmayi dusunyosan tabikide sebamed
Gulkar gizzemozturk şampuan bebek yağı banyo köpüğü pişik kremi hepsi sebamed inşallah memnun kaliriz😊üni baby bebek yağı kaşıntı yapıyormuş bende kokusunu hiç sevmedim zaten
gizzemozturk biiiidamla bende kararsızım aslında sebamed bi ara çok kötülendi diye hatırlıyorum ama araştırıyorum en iyisi bu diyolar bilemedim bende
Htcdmr Ben mustela set aldım eczanede indirimde denk geldim, elimin altında bulunsun diye sebamed yenidoğan şampuanı aldım, pişik kremi ise setin içerisindeki hariç sudocrem,desitin ve bepanthol aldım.
gizzemozturk Htcdmr tamam canım sağlıkla kullansın inşallah bebişin🤗 mustela daha mi az kimyasal barındırıyor acaba
Kibarbaby gizzemozturk ayy bir ben daha . İkisi arasında kararsızım. unibaby deterjanıda olduğu için biraz aklım ona gidiyo hep set olsun istiyorum ama sebamed daha iyi gibi geliyo. Pişik kremi ikisinide değil sudocrem öneririm canım şurada bekliyim bende
gizzemozturk Kibarbaby ilk annelik böyle bişey sanırım 😂 herşeyin en zararsizi olsun istiyorum evet eczacı bana da sudocremi önermişti pişik için sanırım sebamed alacam🤔😊🙈
Retina gizzemozturk sudokrem pişik kremi kesinlikte tavsiye ederim araşıtırın mutlaka.bebeğim yıkamak için şampıan yerine sebamed sabun aldım.ıslak mendil olarak unı baby yenidoğan.
gizzemozturk Retina şampuan kullanmayacak mısınız 😊 o sabun için de hiç köpürmüyor falan diyolar ama çok fazla da iyi yorum var hep bu internet kafa karıştırıyor 🤔🙈
didemozgen gizzemozturk sampuan burt’s bees 2in1 body and shampoo aldim. Yenidoganlarin hem sacina hem de vucuduna kullaniliyor, goz yakmiyor, daha da onemlisi %99 dogal icerik. Pisik kremi sudocrem alacagim, ama onun disinda hindistancevizi yagi ile nemlendirmeyi dusunuyorum