pinar55 12 haftalık gebeyim ama karnımı büyümüş hissediyorum normal mi bu ayda büyümeye başlar mı? Zaten biraz göbeğim vardı ama şimdi belim kalınlaştı göbeğim ise sadece alt kısım büyümedi bütün karnım büyüdü gibi hissediyorum normal mi bu hafta da
Hamileyim-mutluyum pinar55 canım o haftalarda genelde gaz çok fazla oluyor tabi senin iç karnın darsa erkende çıkmış olabilir
pinar2210 pinar55 camim ben şimdi 14 haftaya girdim. Bende senin gibiydim bayagi bi sismisti üst kısmı bile. Şuan da şiş ama o zamanki gibi değil sanki. Sanirim gaz ve şişkinlik olabilir. Vücut değişiyor sonucta. Suan üst taraftaki şişlik bayagi bi indi.
Sermec27 pinar55 ben de 12+4 haftalık hamıleyım ikinci gebeliğim blraz göbek cıktı ama gazdır bence diye düşünüyorum sanki erken gibi geldi bana 🥰
sasl pinar55 Ben 11haftalıgm kuzenim 19haftalık karnım onunkinden daha önde boyumuz ikimizinde uzun normalde zayıf kisileriz ikimizde ama ondamı terslik var bendemi ben anlayamadm bnm ilk gebeligim onun 3.cü belkide karın ksımız dar bilemedim
pinar55 Hamileyim-mutluyum gazda var onun farkındayım ama değişik bir hal aldı resmen göbeğim umarım kilo değildir 😂
pinar55 pinar2210 yaa bende tüm karnım şişince korktum şimdiden böyleysem sonra ne olacak diye inecek olmasına sevindim şuanda
pinar2210 pinar55 :)) valla bende korkmuştum canim. Bi yerde daha okumuştum genelde böyle oluyormuş..
esraozbl Bende o haftalarda karnım çıktı diyordum ama meğerse gazmış şimdi 25.haftadayım hala aynı gibi iç karnım geniş herhalde 😂😂😂
Aysena Ben de 13+1 im şuanda. İlk gebeliğim , normal pantolonlarımı giyemiyorum daha şimdiden. Umarım göbek değildir 🙈
csmgh pinar55 Ben de 12 haftalığım ve ben de aynı durumdayım. Göğüs altından alt göbeğe kadar bir şişlik var. ☺️ Hepsinin gaz olma ihtimali çok düşük,bebektir yani. 😍🥰