Merhabalar güzel anneler ve anne adayları 🌷
Biz eşimle bir türlü anlaşamıyoruz, siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?
Eşim babasının ismini (İsmail) koymak istiyor, ben çevremde o isimden çok olduğu için aynı zamanda yeni isimlerde aileye girmesini istediğim için aslında istemiyorum, fakat hevesini kırmamak için iki isim olsun diyorum, onuda kabul etmiyor, bana şu şekilde cevap veriyor “İki isim koyacaksam hiç koymam, ben başkalarını eleştirirken kendim iki isim koymam, başka oğlumuz olursa onuda sen koyarsın” tarzında geri dönüş sağlıyor. Bu durum beni çok üzüyor, ben ona bir adım yaklaşmaya çalışırken o bana bu şekilde yaklaşıyor ve en sonunda da “sen iyi bir eşsin, fedakarlık yaparsın” diyor.. ben ne yapacağımı şaşırmış durumdayım, siz olsaydınız ne yapardınız kızlar? 🙁