Kızlar kanama alanı geçenler cok şanslısınz
İkiz gebeliğim vardı birinin altında kanama alanm vardı 5 haftalıkken yoğun kanama ile hastanede yattm 2 gün.. O gündür bugndür kahve akıntı olarak attm.. Bir bebeğimi kaybettm..
Doktor diğerine bişey olmaz demi.. Geçen perşembe 7+1 iken kalbini duydum
Fakat bugn pembe lekelenmem gelmeye devam ediyor..
Doktor kanama alanı bitmemiş ama iyileşiyor dedi.. Ayağa kalkmıyorm annemde hep yatıyorum ama neden geçmiyor bilmiyorum