Meleknur0721 evet gittim Doğum ücreti normal de sezeryanda 3250 epidural istersek ekstra 700 keyfi sezeryanda da fiyat farkı vardı 700 lira gibi , refekatçı 1 kişi oluyormuş normal doğumda 1 gece sezeryanda 2 gece yatılıyormuş hastane de bide eşi Doğuma almıyorlarmış pandemiden dolayı . Doktorda siz gece gündüz hastaneye gelseniz bizi arıyorlar hastanız hastane de diye dedi yani hertürlü Doğuma girerim dedi . Bide bebeğin ilk tetkitleri içinde ücretin iletişim testi topuk kanı gibi aklıma gelenler bunlar şuan 🤗