Lalin2580 😔😔 kötü olmuş canım ya ! Benim etrafımda millete neler yapmış şok olursun. Özellikle bir tanıdığımı spinal sezeryana almış durmadan ikin diyormuş. Bebek kaçıyor ikin diyormuş. Neremi hissediyorum ikinayim demiş . Sorunlu mudur nedir ? Sezeryanda normal doğum gibi nasıl ikinsin. Ablama senin çocuğun olmaz hiç dedi olsa da çok zor olur dedi . Ablamın çocuğunun olduğunu bile anlamadi sezeryanli hemde 😂😂 ablamda bir tane çocuğum var zaten demiş. O da başka olmaz o zaman demiş. İkinci çocuğu da oldu . Ben gittim bir sefer alttan muayene yapacaktı hamile değildim . Geldi sen her donunu çıkar diyene çıkarıyor musun dedi . Daha neler neler . İnsanlar bunun nesinden memnun acaba . Daha içeride ki hasta çıkmadan başka hasta alıyor. Bir kere görümcemle gittim yanında ki ayrı sorunlu sekreter göbeğim var diye beni çağırdı . Randevu bile almadım yani görümcemi bekliyorum. Bana sen gel diyor. Hamile değilim ben diyorum gel diyor hamile değilim dedim ya dedim. Randevulu gitsem saatlerce gel demezler