Esra_80_ Kızlar dalin şampuan la yüz yıkamak günde 3 kere iyi olurmu sizce benim yüzümde sivilceler var biraz akne kremi kullanıyordum ma doktorum kullanma dedi bunuda bilemedim şimdi kullansam mı🤗
Aycakalender Esra_80_ orjinal defne sabunu bulursan o iyi geliyor canım internetten de araştır bi istersen ben ondan kullanıyorum
Bebek-geliyor Esra_80_ buradaki yorumlarda gördüm denedim ve sudocrem almıştım bebeğime pişik kremi olarak onu sivilce üzerine sürenler varmış bende denedim ve kızarıklığını şişliğini aldı geçirdi. Herkeste aynı olmayabilir herkesin cildi farklıdır tabi ama bilemiyorum.
Mom046 Esra_80_ Yüz tüylerini arttırıyor Bi kız arkadaşım söylemişti araştırdığımda doğruluk payı olduğunu gördüm kokusunu severim bende kullanmak istemiştim ama siz bilirsiniz
Esra_80_ Bebek-geliyor biliyorum o çok güzel krem ama doktor hiç bir şekilde krem kullanma dedi 🤷♀️Bende imex kullanıyordum
Eda319 Esra_80_ Kişiden kişiye değişir canım Benim yüzüm yağlı olduğu için iyi kurutuyor yüzümü.Bide ben sudocrem krem kullanıyorum 🙈oda iyi geldi.
Aycakalender Esra_80_ yani kuruttu öncekine göre daha iyi şuan bi anda çok fazla çıkmıştı düzenli kullanmak önemli tabi ben çokta düzenli yapmıyorum açıkçası