Eşim yer elması yemeği yaptı. Bende yedim. 🤭🤭
Snr aklıma geldi. Hamileyken yeniyormuydu acaba ?
İnternetten baktım vitaminler falan çok besleyici hatta emziren anneler için süt yapıyor, kabızlığı önlüyor, basura iyi geliyor falan filan ama hamilelikle ilgili bişi yazmıyor 🤷🏻♀️
Bilen var mı???