Merimex 23+4 haftalık gebeyim bugün karnımın alt kısmında küçük bir bölgede sızı var ağrı mi sızı mı neyse artık.. başına gelen varmı normal mi . Bebek hareketlerini gördüm herzamanki gibi acaba baskı mi yapiyot büyüdükçe bilemedim 😐😶
Dilek_25 Merimex bende 23+5haftalık hamileyim bende oluyor karnımda kasılmalar sertleşmeler falanda oluyor normaldir herhalde bilmiyorum büyüyordur.
Serifeee92 Merimex bende 22 haftalığım canım aynen dediğin gibi karnımın altında sancı gibi giriyor her hareketimde
Boncukgiller003 Merimex o dün bende de vardı. İlişkiden sonra oldu bende de. Normalde olmazdı ufaktan meraklandım doktoruma sordum enflasyon varmış bende. Akıntıda vardı bende idrar yollarımda enfeksiyon vardı o yayılmış dedi. Gel fitil yazayım dedi bana.
Merimex Sulbiye benim bel ve göğüs kafesinde bişey yok ama göbek deliğinin alt kısmı kasık tarafı ağrıyor
Merimex Sulbiye olabilir doktora sordum şimdi . Hareketlerini gördük yine bugün de normaldi her zamanki gibi ama ağrı olunca endişelendim
Dilek_25 Merimex evet 😊sizde de çok tuvalet ihtiyacınız oluyormu ben sık sık gidiyorum çünkü aynıyız ya merak ettim.
Merimex Dilek_25 sürekli gidiyorum evet idrar testi yaptırdık enfeksiyon da yok ama sürekli gidiyorum 😂 bazen gece bile uyanıyorum
Merimex Boncukgiller003 bende enfeksiyon vs yok baktırdık ilişki de olmadı zaten şuan baya azaldı ağrı 😂