Kızlar merhaba son haftadayım doğum süreci nasıl ilerliyor normal doğum bekliyorum refakatçi alıyorlar mı baba görmeye gelebiliyor mu istediği zaman , annem gelicek benimle alırlar mı hiç sormak aklıma gelmedi doğum yapan varsa süreci anlatabilir mi ?