Leylayunus Arkadaşlar üç aylık iğneyle korunan varmı bugün ebeyle görüştüm doğumdan sonra en güvenilir yöntem bu dedi sizce ??? spiral mi iğne mi
gulbahar0505 Leylayunus Ben aylık igne kullanirken hamile kaldim artik igneye guvenmiyorum etrafimda spirallede cok hamile kalan oldu ikiside benik icin etkisiz hale geldi artik dogumdan sonra napicam bende bilmiyorum