Selam kızlar. Biraz uzun olcak ama kusura bakmayın. 37 haftalık gebeyim en başından beri hem özele hem devlete gidiyorum. Hep normal doğum istedim. Perşembe günü tansiyonum çok yüksek çıktı bunca zamandır da hiç tansiyon sorunu yaşamamıştım. 2 saat yatış verdiler düştü biraz ama sınırlara düştü diyet yaptım 2 gün bugün tekrar kontrole gittim yine yüksek çıktı. Devlette ki doktorum son haftalar da yüksek tansiyonun çok riskli olduğunu 40 haftayı beklemeyi önermediğini 38 hafta da suni sancı ile doğumu başlatmayı önerdiğini söyledi 1 hafta evde tansiyon takibi yap, perşembe son nst çektirelim haftaya pazartesi yatış yaparız dedi. Çocuk 3 kilo şuan gelişimi de önden gidiyor. Ama suni sancı ile haftam erken olduğu için hemen doğum gerçekleşmeyebilir 1-2 gün de sürebilir dedi. Bu durum beni korkuttu özel doktoruma da danışmak istiyorum. Aranız da suni sancı ile haftası erken olup doğum yapan var mı ? Sizlerde süreç nasıl ilerledi