Buketkucuk Sema94 12-14 haftaları arası oluyor sanırım ben 12.haftada gittim doktorum o şekilde çağırdı en doğru sonuçta o haftada veriliyormuş sanırım
Sema94 Buketkucuk benimde bu ay sonu 12 ye yakın olcak ay sonu gel demişti doktor hayırlısı olur inşallah saol canım 🥰
Sema94 Merve_kucuk teşekkür ederim canım bende 12 de giderim artık kontrol zamanıma denk geliyor çünkü 🥰