A-35 büyük ihtimalle
A-35 masaAllah. Rabbim tamamına erdirsin. Büyük ihtimalle 22-23 Kasım gibi hamile kalmış olabilirsin. Sperm 2-3 güne kadar yaşayabiliyor kadının yumurtalıklarında. Ertesi gün hapı kullandıysan Zararı olmaz. Zaten 1 kez kullanmışsın ve 7 haftalık hamilesin. İlerlemişsin baya. Doktor kontrollerini ihmal etme. Sağlıklı beslen ve folik asit vitaminini ve diğer hamilelerin kullanması gereken vitaminleri mutlaka kullan. Folik asit ilk 3 ay yeterli. Daha sonra omega 3 kullanacaksın diğer vitaminlerle birlikte. Ama başından itibaren omega 3 zararı olmaz faydası olur. Eğer başlamadıysan hemen vitaminlerine başla. Doktorun tavsiye ettiği vitaminleri eczaneden al. Zaman geçecek Zaten. Ben 21 haftalık oldum bile.