Hamileyim-mutluyum benim ilki zorunluydu beyninde kist görünmüştü 16.haftada perinatolojiye gittim prof a ama tavrından memnun kalmamıştım hiç konuşmadı muayene sonunda konuşurum dedi muayene bitti önce ödeme yap sonra konuşuruz dedi bende sinir oldum sanki kaçıyorum radyologdan daha çok memnun kaldım her dakika her şeyi anlattı her ikisi de aynı işlemi yapıyor doktoruna sor istersen ama bi çok arkadaşım radyologa gitti