Kızlarrrrr 30 aralığa gün verdi doktorumuz 29 aralıkta olur 31 aralıkta hangisini istersen dedi nedense eşimle beraber 30 aralık dedik🙈 1 ocak istedik ama maalesef 4 ocağa kadar planlı sezeryan olmuyormuş😪 şimdi de neden 29 Aralık demedik diye üzüldük 🤣 ay çok farklı ruh hallerine girdik 🙈😊😊