Haticeburann Kızlar bugün dr muayenem vardı tam 32 haftalığım bebeğimin kilosu 1.870 gr gözüküyor sizde nasıldı?
Aylayla Haticeburann ayy maşallah benimde cıma kontrolüm var tam 32 haftalık olucak cuma günü bakalım bizimki kaç kilo olmuş 28 haftalıkken 1250 grdı
Limonlimon Haticeburann geriden gelmiyor bence 32+4 te 1950 gr demişti doktor…ama işte bazen ölçüm açısı etkiliyor bazen de anne babanın vücut yapısı etkiliyormuş normaldir diye düşünüyorum 😌 zamanında doğan bebeklerde yerine göre 3000 gr da normal sayılıyor 4000 gr da 😄😄
Kirazcoban33 Haticeburann benim buğün doktora gittim 31 haftalığım bebiş 1800 olmuş gayet iyi demişti
Umutluuu Haticeburann benimde 32.haftada 1900 grdı. Benimde doktorum biraz geride ama kötü değil günde 2 yumurta 2 muz yiyin dedi. 1 hafta sonra gittiğimizde 2200 dü. Toparlamış dedi. Bebeğe en çok kilo aldıran yumurta ve muz sizde yiyin bence ☺️
Aylayla Haticeburann toparlar üzülme boza iç tahin pekmez ceviz badem ben her akşam yemeye çalışıyorum bir kase yoğurt yiyorum hergün ben sebze ağırlıklı beslenen biri olduğum için proteini başka şeylerden almayı çalışıyorum
Selma_123 Bende 32 haftayım tam bugün yarın kontrolum var bakalım ne kadar oldu çok merak ediyorum 30+1 de 1600 gramdı
Dorukunannesifatma Haticeburann benım de 31+6 1800 gr çıktı az gıbı dedım uyumlu günüyle dedı , güzel besleniyorum dıkkat edıyorum.. 28. Haftada gıttıgımde 1400 gr su bi hafta öndeydi, şimdide günüyle uyumlu degısıyır sürekli 😊
Secil114 34+2 de gittim 2500 kilosu. Doktorum normal olduğunu söyledi. Hamileliğimde en çok meyve tükettim çok dikkat etmedim açıkcası. Şu sora ceviz yiyorum her akşam.