Herkese merhabalar forumda dikkatimi bhcg düşük olmasına ragmen keseyi görenler oldu. Benim Dr değer 5000 olması lazım ki keseyi görelim dedi. Kafam çok karıştı. Başına böyle bişey gelen var mı yardımcı olur musunuz? Sizler kaç bhcg ile keseyi gördünüz?