Kirazcoban33 Hanimlar 31 haftalık hamileyım gece uyurken şah bacağıma bi agrı giriyor kalkıp gezeledığim zaman geçiyor yatıyorum tekrar başlıyor bi arkadaşımın doktoru bebek yeli olur demiş sizde böyle bişey duydunuz mu yada yaşadınız mı
Suzitysz Evet benimde belimin hem sag hem sol tarafina vuruyodu 32 haftadayim cok sukur belimden cikti yel ama girincw berbat bi agri oluşuyodu kalkamiyodum asla
mucizemi_beklyrm Bu yasadığın şey kramp canım bebek vücuttaki kalsiyum magnezyumu alıyo sende de böyle belirtiler verir. maden suyu iç, muz ye doktoruna danış magnezyum ilacı kullanırsın düzelir
Kirazcoban33 mucizemi_beklyrm doktora buğün gitmiştim oda karın ve rahım büyümesinden kaynaklı dedi ama bilmiyorum çok kötü oluyor başladığında