Ozgeclk ben şunu anlamıyorum yaa şekerin yoksa bile yüksek çıkarmış ya arkadaş o zaman bu dunyada kimse şeker yemiyor yani her şeker yiyenin şekeri mi yukseliyor yani bu deyişle.ne alaka senim bi sorunun yoksa sekerle ilgili zaten 1saat sonra o sekeri vucut düşürüyorrr ama seker hastasiysan dahada yukseliyor ve ileriki saatlerde sabit kaliyor düşmüyor ama bunuda yukleme yapmadan anlamak ImkanSIZ