Yaklaşık iki gündür sıvı gibi bi akıntı oluyordu bugün doktora gittim bebeğin suyu azalmış dediler kürtaja almalıyız dedi . Başka doktora gidince evet doğru az bi suyu kalmış eve geç dinlen bolca su iç dedi bakınacak duruma kalp atışları da iyi dedi ne yapacam bilmiyorum 😞önümde 1 hafta var neler önerirsiniz su fazla olsun diye