Tazeanne0 Sabaha kadar sedyede yatip bebegi izleyesim geliyor ama inşallah dogunca.Rabbim senin evladini tum bekleyenlerin evlatlarini saglikla kucagina almayi nasip eder insallah.Yazazacagim yine sizde yazin .Bebisede cok iyi bakin rabbim hayirli evlat etsin😍🥰