Merhaba anneler ,
25 haftalık hamileyim suan Mart sonu gibi 2. sezeryan doğum yapacağım Allah’ın izniyle ama kafam çok dolu . Basaksehir şehir hastanesine gidiyorum ama randevu bulmak o kadar zor ki . Neyse zar zor carsamba gününe randevu buldum . Her kontrole gittiğimde aynı doktoru bulmak çok zor her ay farklı bir doktora gidiyorum . Geçenlerde doktorun birine doğum nasıl olacak diye sordum oda anestezi çok yoğun ya denk gelirseniz aynı doktora planlanir yada acilden direk gelir öyle ameliyathane durumuna göre doğuma alınırsınız dedi .. İnanin moralim çok kötü . Nasıl olacak bu şekilde benimle aynı şeyleri yaşayan var mi .? Öyle büyük bir boşluktayım ki . Ya doğumumda kötü bir doktora denk gelirsem ne yapacağım bilmiyorum ya 🥺 lLutfen beni rahatlatacak biseyler söyleyin 🤧