Kimseyi korkutmak istemem ama bende enfeksiyon vardı. Bazen sarı akıntı bazen de su gibi peçeteye su geliyordu tuvalete gittiğimde. Bugün doktora bi gittik ambiyon sıvım azalmış çok az kalmış. Daha üç hafta her şey çok iyiydi sıvıda kilosu da. 2300 dü. Şimdi 3 haftada sadece 100 gr almış 2400. Normal doğum yapacaktım sıvı olmadığı için yapılamazmış. Yarın yine bakılacak bugün ciğer geliştirici iğne yapıldı. Yarın belki sezeryana bile alınabilirmişim. Hareket hissetmezsen gece bile direk gelin dedi. Şu an 35+3 üm