Arkadaslar merhaba. Size acil bir sey danışmam lazim. 2 gündür aynı evi paylaştığım arkadasimin test sonucunun pozitif olduğunu öğrendik az önce. Hiçbir sıkıntısi yok gayet sağlıklı. Sadece koku kaybı şikayeti ile gitmişti. Bende de dunden beri hafif bir burun tıkanıklığı var ama çok iyiyim. Sizce gidip bir an önce yaptırıp doktorumla iletisime gecmeli miyim? Yani hamile olduğum için ilaç vermeyecek ama ekstra vitamin falan verme durumu var mi? Bilgilendirir misiniz lütfen.