Byby99 13 haftalık olduk cinsiyetimize tahmini olarak doktorumuz kız dedi inş değişmez bir oğlum var bir de kız evladı tatmak istiyorum tabi ama önce hayırlısı ve sağlık tabii ki 🥰 Sizde durumlar ne hanımlar kaç haftalıksınız ve cinsiyetler belli mi 🤗
Gulsurmeli Byby99 bizden 1 gün öndesinizzz bizde yarın 13 haftamıza giricezz 🥰🥰🥰 banada doktorumuz kız dedi emin değil amaa bilmiyorum 🤭içimden hep kız geçiyordu ilk baştan beri 🥰🥰🥰
selinberk Byby99 uygulamada 13. Haftaya girer girmez 2.trimester oluyor mu ? Yoksa 13ü bitirip 14 mü olmak lazım? Tamam
bankaci26 Byby99 sata göre bugun 13 doktorun desiğini göre 13+4 😃 doktorumuz kıxq benziyo dedi 10 gün sonra tekrar gidicez
misraerol Byby99 tam 13 haftalgm kıza benzetti ilk bebişimiz ama ben erkek hissediyorum istediginde kız 😃 degişirmi bilmem