Arkadaşlar 40+0 ama hala kusuyorum 5 haftalıktı başladı.Şimdide yediğimi hiç hazmedemiyorum sanki yedikten bi süre sonra çıkarma isteği geliyor psikolojim bozuldu resmen.Benim gibi olanlar var mı? Doğumdan sonra da geçmezse düşüncesine girdim artık 😥