cgla29ony Kızlar merhaba 26 haftalık gebeyim plasentanin aşağıda olduğunu söyledi doktorum bu haftalarda yukarı çıkmasını bekleriz takip edicez korkma felan dedi ama ben genede sormak istedim bu konuda tecrübesi olan anneler varmı acaba..
Eessrra cgla29ony canım benim 16 haftalarda rahim ağzının ordaydı lekelenmem falan oluyodu doktorum bana sürekli uzanmamı yorulmamamı söyledi bende öyle yaptım çok şükür yukarı çıkmış
Mertimm cgla29ony İlk hamileliğimde benim de aşağıdaydı doktor her an kanaman olabilir demişti ve yedi aylıkken kanamadan hastaneye yattım . Ahh ne zor günlerdi Allah’tan Bebek’te sıkıntı çıkmadı da bir hafta yatıp çıktım hastaneden .. Allahim kimseye göstermesin çok Zor günlerdi .. Ameliyatımda kan takviyesi bile yapıldı . İnsalah sende öyle bisey olmaz . Allah şifa versin 🤲🏻
Didemhalil cgla29ony benimde 18 haftalıkken aşağıda dedi 21 haftalıkken gittim biraz yukarı çıkmış dedi inşallah çıkar çok ayakta kalma ve ayaklarının altına yastık koyup uzat
Svg00 cgla29ony 16. Haftadayım bir ay önce aşağıda oldugunu söyledi doktorum bir aydır sadece lavoboya ve yemek yemeye kalkıyorum baska hiç bir şey yapmıyorum bu aylarda dikkat edilmez ise doğum zamanı önemli sorunlra yol açabiliyor o yüzden şimdiden dikkat edin her şey yolunda gider inşallah
cgla29ony Eessrra banada rahim ağzında dedi canım yat dinlen devamlı dedi bakalım bende öyle yapicam ins seninki gibi yukarı çıkar benimde cnm 🤲
cgla29ony Mertimm yaa öylemi çok şükür atlatmışsin..inşallah ya çok korkuyorum inanki hamdolsun kanama felan olmadı da ne bilim içim çok huzursuz cnm
Mertimm cgla29ony kanamanın olmadığı olmayacağı anlamına gelmez canım I yüzden çok dikkatli ol doktor bana çok dikkat edeceksin demesine rağmen dikkat etmedim ve sonrasında neler yaşadım stresli bir hamilelik geçirdim onun da etkisi oldu . Insallah senin plesantan yukarı çıkar 🤲🏻
cgla29ony Didemhalil inşallah cnm öyle yapıyorum şuan. Malum Google yazıp biraz arastirayim dedim bir sürü şey yazıyordu korktum bu postu açtım sorayım bi dedim sizlere ins benimde yukarı çıkar siz gibi içim rahat etti saolun 🤲
Didemhalil cgla29ony canım stres yapma kafanı rahatlat elinden geleni yap gerisini Allah’a bırak Allah’ım hepimizin yardımcısı olsun
cgla29ony Svg00 çok geçmiş olsun ins yukarı çıkar eşiği seninde bı an önce cnm 🤲 zaten hep dikkat eden biriydim ama Vileda ve süpürge çok atiyorum eve muhtemelen bunlardan oldu benimde .. ediyorum yatıyorum bakalım ins güzel olur herşey hakkımızda
Yasemindursun cgla29ony benim doktorumda oyle soyledi sonradan gittigimde yukarda olmasi lazim ama hala asagida dogum kanalini kapatiyo dedi detayli ultrason istedi detayliya girdim ordaki doktorda bi skinti olmadigini soyledi
cgla29ony Yasemindursun umarım bir sıkıntı yaratmaz bizlere bakalım takip edicem artık dediğim gibi Google de araştırma yaptığımda bu konu hakkında çok korkutucu şeyler okudum bu yüzden post açıp sormak istedim umarım herşey yolunda ilerler cnmm 🤷🤲
momelif cgla29ony bu gibi durumda dinlenmek gerek cok ayakta kalma ve yorulma Yani cok korkulck birsy yk sdce dikkt etmek gerek bazilrinda bu durum goruleblior ve saglikla doguran çok
cgla29ony momelif evet dinlenmenin faydası cokmus bende şuan o şekilde yapıyorum umarım bende sorunsuz vakti zamanında doğum yapanlardan olurum korkmamak elde değil ama çok teşekkürler saolun 😇
momelif cgla29ony tabiki korkar herkes annelik baslibasina endise :) ama Allaha emnt bebisler insaallah Rabbim korusun