melekkizim_00 Kızlar deli gibi kaşık ağrısı ve beyaz akıntı var, ağrıdan öleceğim resmen adetin ilk günü gibi ya 😔
mercimeginanne melekkizim_00 çatlatma iğnelerinde bazen böyle yan etki yaşanıyor bir iki bende yaşamıştım. Hatta birinde kistim oluşmuştu ondan kaynaklı ağrıların demişti doktorum. Umarım sizinki hayırlı haberdir :)
melekkizim_00 bebegimmm16 ben biraz beklemeyi düşünüyorum açıkçası test için geçen ayda vuruldum ama böyle olmadı anlamadım
Esin17 melekkizim_00 normal benimde 1 hafya ağrı çok oldu hatta yürümekte bile zorlanıyordum sonra hamilr kaldım 😊
Esin17 melekkizim_00 ben 3 kez çatlatma iğnesi oldu ilk ikisinde çatlamadı ağrıda olmadı ama son iğne de dayanılmaz ağrı oldu ve 15 gün sonra hamile olduğumu öğrendim