Drnzgn Kızlar 27 haftalık hamileyim tansiyonum bu aralar sürekli düşüyor az önce ölçtüm 7 ye 3 e kadar düşmüş varmı benim gibi tansiyonu düşük olan
Byby99 Drnzgn ben 13 haftalık gebeyim 1 2 hafta düşük tansiyonla uğraştım düzenli su ve aşırıya kaçmayacak şekilde tuz tüketimi olmalı doktorum söylemişti bende dediklerini dinledim normale döndü.
Karahanesra Drnzgn benim de hep düşük yüksek olmasındansa düşük olması daha iyi o an bı tuzlu ayran yapın için doktorum normal demişti
halitefe Drnzgn benim hep 9 a 5 doktor seni rahatsız etmiyorsa sıkıntı yok dedi eğer ama halsiz falan hissediyorsan doktoruna danış canım
Byby99 Drnzgn düzelir inşallah çünkü ben tansiyonum düşünce baygınlık geçiriyorum resmen çok kötü bir durum