mucizemelif12 Adetime 4 gün vardı cuma yapacaktım test doktor öyle söyledi ama arkadaşım rüyasında görmüş hamileymisim yap dedi bende malum olmuştur diye yaptım negatif 1.20 kahroldum butun belirtileri yaşadım hepsini bu değer yükselmez dimi
NAZ2333 mucizemelif12 canm daha adetine var pozitif sonuc almn icin adetinin gecmesi gerek diye biliyorm birwz daha bekle insallah pozitife doner
mercimeginanne mucizemelif12 aşılama oldugu için yükselmez cnm artık. Umarım hayırlı haberler alırsın yakın zamanda. Bazen belirtiler psikolojik oluyor. Aşılama falan olunca kendimizi gebe kalcak gibi kaptırıyoruz malesef o da belirtiler yaşamamıza neden oluyor. Aşılama olmuş olmasa belki de yükselir denirdi ama bu durumda yükselmez adete çok az kalmış hemde
Hakikitosunpasa mucizemelif12 adetine kadar yükselme ihtimali var erken yapmışsın testi. Bende test yaptım silik çıktı tekrar tekrar 4 test yaptım hepsi silik çıktı bugun yani adete 5 kala kan verdim 0.919 çıktı araştırdım Bebek kücük olduğu icin değer az çıkabiliyormuş hakkımızda hayırlısı olsun